26 Haziran 2012 Salı

Yogurtlu Patates Salatasi

[Resim: ygrtpttsslt.jpg]

Patates Salatası



Malzemeler:

6 tane orta boy patates

1 çay bardağı zeytinyağı

1 çay kaşığı karabiber

1 çay kaşığı nane

yeterince tuz

2 yemek kaşığı yoğurt

1 yemek kaşığı mayonez

1 diş sarımsak

1 havucun rendesi



Yapılışı:

1.6 tane orta boy patatesi iyice haşladıktan sonra soyup, bir kaba alarak iyice eziyorum.

2.1 çay bardağı kadar zeytinyağı,1 çay kaşığı karabiber, 1 çay kaşığı nane ve yeterince tuz koyuyorum.

3.Karışımı borcama yaydıktan sonra üzerine başka bir kapta hazırladığım 2 yemek kaşığı yoğurt, 1 yemek kaşığı mayonez ve 1 diş sarımsaktan oluşan karışımı yayıyorum.

4.Bir havucu da rendeledikten sonra yoğurt katmanının üzerine serpiyorum, maydonoz ve varsa taze nane yapraklarıyla süslüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder